perjantai 28. tammikuuta 2011

Kiirekiirekiire

Hei !

Mun oli tarkotus tehä tää postaus jo eilen, mut ilta menikin asioilla juostessa ja kouluhommia tehdessä ja nukahin vielä kaiken lisäks sohvalle heti salkkareiden jälkeen, mistä sitten heräsin aamuviideltä ja totesin että on enää turha mennä nukkumaan, joten laitoin itteni valmiiksi ja luin ruotsia, jonka koe muuten oli tänä aamuna. Ei menny ihan nappiin ei :D


Näiden kanssa mä vietin aamuyöni, eikö näyttäkkin mielenkiintoselta ? =)

Joo älkää välittäkö tosta ilmeestä, mutta eilinen asu oli täysmusta, perus tyköistuva pitkähihanen, farkut ja korottomat ylipolvensaappaat (mä oon ihan totaalisen kyllästyny liukastelemaan kymppisenttisillä koroilla, joten nyt mennään näin :D) ja asua piristi leopardikuvioinen huivi :)
 Ja korvissa huiviin sopivat leopardinapit :)
 Ja laukkuna mun lempparilaukku, myös mun tän joulun ykkösjoululahja, Guessin musta iso laukku =)
Tuo laukku on jotain niin käsittämättömän ihanaa!

Mutta Liisa palaa asiaan illemmalla, ja huomenna luvassa yhteispostaus ! :)

xoxo Jonsu

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

toi asus on kyllä tosi kiva, just tollanen simppeli mutta kuitenkin toi huivi tuo siihen jotaki väriä :) ja tooooi laukkuu, aiiivan ihana, kelpais mullekkin hetihetii <3

Diamonds Are Forever kirjoitti...

Kiitos ! =) ja toi laukku on kyl aivan ihana <3