maanantai 31. tammikuuta 2011

Monday..

Heissan taas ! =)

Se kesän kuvapostaus jäi tekemättä, koska mulla ei oikeesti oo mitään hajua missä päin mun konetta ne kesäkuvat on ! Etin aivan joka paikasta ja ei löytyny, mutta saatte sen heti kun löydän ne ! :)

Viikonloppuna vietettiin tyttöjen iltaa (kuvia Liisan postauksessa),kävin luistelemassa Annan ja Johnan kanssa, kävelin 11km kivaksi päivälenkiksi, harrastin ratsastusta, kävin leffassa ja vietettiin vielä toinen tyttöjen ilta Annan ja Johnan kanssa :)








Nyt maanantaina mulla on the worst hair day ever, ja myös bad face day, joten mitään kokonaisasukuvaa ette tänään saa vaan kuvia asukokonaisuuden osista. Tää on muutenki ollut semmonen maanantai että huh, heti aamusta kuuntelemaan poliitikkojen paneelikeskustelua, joka oli tosi mielenkiintonen siihen nähen että ne keskusteli asioista jotka ei mua vielä koske, kuten verotus. Voisin tähän perään selittää pitkät pätkät poliittisesta kannastani ja mielipiteistäni nyky-yhteiskuntaan, mutta ehkän säästän teidät siltä vielä toistaiseksi !

Ja jee mulla on nyt kolmen päivän vapaa kiitos koeviikon =) , mutta pomoni käskystä lähden nyt viikolla tekemään töitä, koska oon joulusta asti ollut töiden suhteen lomalla (joka alkaa näkyä lompakkoni laihuudesta;))

Mutta nyt maanantai-illan ehdottoman kohokohdan, Täykkäreiden, pariin ;)  Liisa postailee huomenna !

Ja olisin TODELLA iloinen, jos kertoisitte postaustoiveita ! :)

-Jonsu

Ei kommentteja: