sunnuntai 27. helmikuuta 2011

What The Hell

Heissan !

Koko viime viikko menikin mulla kotona sairastaessa, kunnes yllätin perjantaina itseni,koulukaverini ja opettajani menemällä puolikipeenä kouluun ! Se ei ehkä kannattanu, nuha vaan paheni ja nyt oon aikalailla äänetön !
Koko viikonlopun vietin Oulunsalossa Emman luona. Me ollaan Emman kanssa tunnettu jo yli 6 vuotta ja Emma on mulle se kaikista ystävistä parhain. Ensimmäinen yö oltiin kahdestaan ja valvottiin koko yö...
...kahvin ja toisen nimeltämainitsemattoman paheen voimalla.

Päivällä otettiin käyttöön Emman äidin poppakonsti nimeltä tyrnit joiden tarkotuksena on päihittää tää mun flunssa. Ne ei ollu ihan niin kauheita mitä Emma anto ymmärtää !
Sain Emmalta lainaan tommosen ihanan hupparihärpäkkeen, joka oli tuon 'kaulakappaleensa' ansiosta aivan taivaallinen tän mun kurkkukivun kannalta. Ja muutenkin niin käytännöllinen ja ihana. Istuin koko loppu vierailun tuo päällä.

Seuraavaksi yöksi tulikin paikalle koko meidän heppatyttö porukka.





Semmonen viikonloppu tällä kertaa, Liisa oli muuttohommissa ja postailee teille varmasti uuden kodin merkeissä 8) Mulla on luvassa kiireinen viikko; studiokuvaukset, juhlamekon sovitukset, hepan hoitamiset, serkun rippijuhlat Helsingissä ja pikkareissu Tampereelle. Sunnuntaina olenkin jo Rukalla, koitan postailla teille ainakin studiokuvista ja rippijuhla-asusta, Rukalla postailu saattaa jäädä viikon tauolle 8)

-Jonsu

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

VOI ETTÄ oot löytäny musta hehkeen kuvan! TÄMÄ MUISTETAAN KYLLÄ t aino