lauantai 26. helmikuuta 2011

Moving away from home




Heissan !

Kuten aijemmin jo lupailin, niin nyt on luvassa vähän muutto-panikointia ! Elikkäs muutto-auto saapuu tänne arviolta 20 min päästä, huone on vielä kaoottisessa kunnossa, istun koneen ääreessä yöpuku päällä ja syön pizzaa. Tilannettahan ei myöskään auta yhtään se, että nukuin melkein 12 tuntia ja heräsin urhoollisesti noin 10 minuuttia sitten. Muuttolaatikoiden raahaaminen muutto-autoon jääkylmässä ilmassa onki tällä hetkellä ihan ykkös toiveena :)


Mulla on ihan hyvät fiilikset tästä muuttamisesta, vaikka se tarkottaakin aika suurta muutosta. Tässä talossa oon viettäny 11 vuotta, jotka on sisältäny: itkua, onnea, rakkautta, surua, juhlia, muistoja, eroja, iloa, naurua, leffa-iltoja ja ties mitä. Aluksi tulin tosi surulliseksi siitä, etten koskaan pääsisi enään viettämään aikaa talossa, joka oli ollut oma kotini, turvapaikkani jo 11 vuotta. Pian tajusin kuitenkin, että muistot, joita olen kokenut, kaikki ilon ja surun hetket, eivät ole mitenkään yhteydessä taloon jossa satun asumaan. Vaan ihmisiin. Ystävieni, perheeni ja sukulaisteni kanssa olen luonut nämä muistot, jotka seuraavaat minua loppuelämäni. Uusia muistoja tulee joka päivä lisää, asuinpaikasta riippumatta. Vaikka tämä talo ja sen seinät tietävät minusta enemmän kuin kukaan muu, on aika ottaa se askel eteenpäin ja antaa jonkun toisen ihmisen rakentaa kotinsa ja turvapaikkansa näiden seinien sisälle.


Nää kollaasit on vähän sekavia, mutta nuo kuvat kuvastaa mun tämän hetkisiä fiiliksiä aika hyvin !

kuvat we<3it

Hauskaa lauantaita kaikille, ehkä voisin raahautua tästä pikkuhiljaa pakkamaan kun se muuttoautokin taitaa olla jo pihassa...

Enään n. 98 päivää kesälomaan &
70 Koulupäivää !

xoxo, Liisa





Ei kommentteja: