torstai 24. helmikuuta 2011

Ten things about me !

Heissan kaikille !

 Aattelin nyt kertoa teille 10 asiaa minusta ja ujuttaa sekaan vähän keskiviikkona otettuja studiokuvia ! (Johanna oli sairaana ja ei päässyt valitettavasti studio-kuvauksiin! No mutta ensi keskiviikkona uusiksi )
Mutta ennen sitä aattelin vähän kertoa tästä päivästä. Eli pihalla oli hyytävä ilma, yhteiskuntaoppi tuli taas lintsattua ja menin tallille käytännössä turhaan... Ja kohta pitäis vielä koiran kanssa lenkille lähtä ja pakata ! Ylihuomenna tosiaan se muutto. Mutta nyt itse asiaan !


1. Rakastan matkustelua ja uusissa paikoissa käymistä


2. Rakastan syömistä ja nukkumista


3. Oon aika lyhyt (160 cm...)


4. Rakastan kesää ja inhoan talvea


5. Oon tosi sosiaalinen ja iloinen ihminen 


6. Oon tosi eläinrakas 


7. Rakastan kenkiä, vaatteita, laukkuja ja koruja 


8. Hiukset on mulle ikuinen murhe ja ongelma (mut valittiin "Vuoden Hiuskriisi"...)


9. Mulla on paljon kavereita ja vietän niiden kans tosi paljon aikaa


10. Vihaan käärmeitä, matoja, hämähäkkejä, sotaa, kuolemaa, sairauksia, epätasa-arvoa ja äidinkieltä (siis kouluaineena..)



+ 11. Rakastan shoppailua !! Ja tietenki mun perhettä, lemmikkejä, ystäviä, elämää, kesää, rauhaa, luontoa, raukkautta ja...:) No lista on melko pitkä !

Hauskaa torstaita kaikille, kauhea muutto stressi päällä ku melkeen mitään en oo vielä pakannu !
Huomenna luvassa siis aimo annos pakkaus kriiseilyjä !

xoxo, Liisa




Ei kommentteja: