torstai 10. maaliskuuta 2011

I am such an idiot

Heissan !

Tänää oli hauska päivä, näin paria kaveria ja pörräsin täällä stadin keskustassa melkein koko päivän. Otin vaan 100€ mukaan että shoppailu pysyis kurissa, mut päivän päätteeks huomasin shoppailusaldon olevan nolla ! jos suklaalevyä ei lasketa... Aika outoa kyllä suoraan sanottuna ! Ja kaiken kukkuraks oon ottanu täällä kuvia, mutta tajusin tässä pari sekunttia sitten, että mitenhän saan ne koneelle ku johdot jäi Ouluun ja kameran muistikortti on liian pieni tähän koneeseen? (Mä just kirosin mun vaaleenpunasen Sonyn pikkupokkarin alimpaan helvettiin...). 

Tässä teille hauksoja kuvia musta ja Jonsusta (älä tapa mua..) viime kesän helsinki- reissulta ku en tosiaan saanu niitä tämän päivän kuvia siirrettyä...
Tykkään tuosta hiustenväristä, ens kerralla värjään kyl tälläsiks, eli vähä nykystä tummemmaks :) 


olen kieltämättä kaunis...

Mitäpä tähän enään lisäilemään?


En tosiaan omista ku yhen käen !
Kateltii vähä sinkkuelämää...

Kuten jo aijemmin totesin, oon aika kaunis ja muuta mukavaa !

 



Huomen tulee varmaan ihan hauska päivä, shoppailua ja muuta mukavaa tiedossa ! Mul ei nyt tosiaa ollu mitää kauheen ihmeellistä asiaa, mut mua vähä huolestuttaa ku tää stadin slangi tarttuu nii helkkarin helposti ja määki puhun sitä melkeen kokoajan, vaikka yritän kyllä super itsepintaisesti puhuu Oulun murretta. Mut mäpä nyt lopetan tän jaarittelun, huomenna palaillaan :)

-Liisa

Ei kommentteja: